minniks erkekler böyle zaten hep. Ama en azından kafanızdakileri netleştirirsiniz şüphelerim var demişsiniz. Eşiniz de yakalarsa söylersiniz şüpheleniyordum senden bu yüzden böyle bir şey yaptım diye. Tabi asla teşvik etmiyorum sizi sakın yanlış anlamayın. Ben bu sayede ne kadar salak yerine konduğunu öğrendim. Aldatıldığımı öğrendim şu an zaten boşanma aşamasındayız. Bi kadın birşeyler hissediyorsa bu doğrudur. Hislerinde yanılmaz kadınlar. Ben yanılmadım. 4 ay dayanabildim aynı evde ama olmadı. Şimdi 5 aylık kızım var ayın 23 ünde mahkemem var aşırı zor bir durum