Bir kaç gün önce bende bu konuyla ilgili yazmıştım buraya. Oğlumda da aynı durum var, kendi doktoru atak dönemi olduğunu söylemişdi, bu gün çocuk terapistine götürdük, oda her şeyin yolunda olduğunu söyledi, uyanıp ağlayınca sarılabilirsiniz ama yatağından almamaya çalışın, sakın konuşturmayın, odada ışık açmayın gibi öneriler verdi, kısa sürede eski düzenine döner umarım🩷