Kuzeytooooo cansu3545 doktora sordum en fazla yaptığın mamayı yarım saat tutacaksın dedi oda en fazlası dedi
Ahhannelik cansu3545 Eğer ictiyse mamadan 40 dk dan fazla beklemesi zararliymis. hazırlayıp hiç icirmediyseniz 2 saat içinde tüketilirmis. Ama ben kalinca hiç vermedim hemen döktüm cesaret edemedim 🤷🏻♀️
aslanimiz İçip yarım kaldıysa ve bekleyip soğuduysa atıyorum gaz yapıyor soğuk içirince. Hiç içmediyse olduğu gibi dolaba koyuyorum
beyazpapatyamom Döküyorum içime sinmiyor öbür türlü. Zaten bıraktığı da nadir oluyor yani beslenme süresini ona göre ayarlıyorum
incieylull 10dk snra tekrar deniyorum icmezsee döküyorum bende. Hiç yarım saat bekltmedim. İçime sinmiyo benimde.