Alainnn Evet anne sütü alıyor ve 3 öğün de ek gıda yapıp yediriyorum. Sizler kaç öğün veriyorsunuz bilmiyorum ama bu benim tercihim. Herhangi bir zorlanma, kabızlık vs sorunumuz da yok çok şükür güzel ilerliyoruz. Bence bebeğe küçükken üç öğünü aşılamak gerekiyor. Sizlere de saygı duyuyorum