İyi akşamlar arkadaşlar bugün bebişimi doktora götürdüm dün kaşığının sağ tarafı şişmişti. Fıtık dedi küçük bir müdaheleler alabiliriz dedi. Ancak süreç nasıl ilerliyor kaç günde iyileşir tehlikesi var mı aşırı korkuyorum ve bebeğim hiç yerinde durmuyor aşırı hiperaktif . Başına gelen aileler var mıdır acaba