Kokoshbaby Serpill96 bnm oğlumunda çok düsüktu 3 adet vıtamıne başlandı .Istahıda yoktu 20 gün kullandık 20 gün snra düzeldi .kabız yaptığı ıcın bırakmak zorunda kaldım ağır geldi .sükür suan hereyı normal istahıda yerınde coksükür🤲🏻