Merhaba anneler 4 ay 13 günlüğüz çok güzel emiyordu son zamanlar da akşamları emmez oldu böyle uyku geçişinde anca emiyor. Doğduğunda mama almıştık fakat sütüm yeterli olduğu için hiç açmadık. Onu açmak yerine acaba yiyorum diye arı mama almıştım onu da çok az yiyor çok yemiyor. Havuç deniym dedim onu güzel yiyor. Ama ek gıdaya da geçmek erken olduğu için çok ek gıda vermek istemedim. Ama şu son 3 gün artık gündüzleri de fazla emmek istemiyor özellikle dünden beri. Hastaneye götürdüm doktor idrar yolu enfeksiyonu falan varsa ondan da emmek istemeyebilir dedi. Biberon almayan bi bebek bu arada sütünü sağıp ver diyeceksiniz ama. Kaşıkla da bir çoğunu dışarı çıkarıyor. Kan tahlili ve idrarı temiz çıktı. Doktor mama ver istersen dedi onu da açmış bulundum fakat mamanın tadını hiç sevmedi. Aptamil prosyneo. Ne yapacağımı sapıttım. Hepte çocuğu uyku moduna sokamıyorum ki emzirmek için. Şırınga ile denedim onunla da az içiyor valla bi akıl verin ya yoruldum 😵💫