Arel250 Bebeğim 4 buçuk aylık az önce kendi kendine oynarken tırnak ucu kadar peçete kaçmış gözüne göz bebeğinde beyaz görebiliyorum ama ağlamıyor normal şuan hali canı yanıyor mudur yapmam gereken bir şey var mı panik oldum gözünde beyaz parça görünce