tugbakomooglu sana “neden emzirmedin, ay anne sütü çok önemli keşke emzirseydin, aç bırak mama verme mecbur emer” ve daha bir sürü şey söyleyen kişiler olacak. Moralini bozacaklar sana kendini yetersiz hissettirecekler bunlara hazırlıklı ol ve asla takma. Hepsini yaşadım. Bebeğim doğdu 2 gün sonra açlıktan sarılık oldu mamaya başladım. Meme reddi oldu zorladım ama başaramadım. 4 aya kadar mama ağırlıklı çokk az da olsa emzirdim 4. aydan sonra tamamen mamaya geçtik sütüm bitti. Ama unutma sen yetersiz bir anne değilsin bebeğinin anne sütünde ki nasibi o kadarmış. Kendini de kötü hissetme bizim gibi niceleri var. Önemli olan sağlıklı olmaları 🩵