Urasdeniz PrensiminAnnesi17 evt cnm çok fazla kaçırma kimi bebek rahatsız olmazmış kimi olurmuş sen kontrollü yiyeceksin yanş ben öyle yapıyorum
Htc PrensiminAnnesi17 evet geçiyormuş eğer hamileyken acı baharat rahat şekilde tükettiysen şuanda yemeninde olumsuz etkisi olmuyormuş tadına alışık oluyormuş biraz ama yine de yenmemeli bence yazık yanmasınlar pişikte yapabilir
PrensiminAnnesi17 Urasdeniz Herşey geçiyorsa o da geçiyordur, ama kimisi de geçmiyor deyince bilemedim bende.
Sevilsevil PrensiminAnnesi17 geçer diye düşünüyorum o yüzden acı yemiyorum bir kere çiğ soğan yemiştim acıydı. Bebeğim o gün çok ağladı
CemreKerem PrensiminAnnesi17 Sık sık ve çok miktarda acılı yiyecekler tüketince, bunlar anne sütü yoluyla bebeğe geçebilmekte ve bebekte ağlama nöbetlerine sebep olabilmektedir diyor Google amca 😅