Bgnm23 Merhaba annemler bebeğim yeni yaşına girdi adıyla seslendiğimde bakmıyor kendi kendine söylenip baba dede diyor ama bilinçli değil bay bay alkış yapıyor ama adıyla seslendiğimde bakmıyor acaba bu durum normal mi yaşayan var mı beni tedirgin ediyor
Meteninanasi Bgnm23 benim oğlumda 20 aylık hala bakmaz ama onun dışında yapamadığı hiç bişey yok anneyi babayı herkesi bilinçli bir şekilde tanır sadece adıyla seslenip çağırınca bakmaz bir de bişey getir dediğimde her zaman getirmez
Bgnm23 ikiprensannesi53_ farkettiğimden beri daha sık sesleniyorum ara ara denk getirip bakıyor belki de geç ilerliyor gelişim olarak bilemedim 🤷🏻♀️ uyaran eksikliği diyorlar ama nasıl düzelir ne yapmalıyım bilemiyorum
Deletedmom_106 Meteninanasi şu an 2 buçuk ama kızım 7 8 aylıkkenden beri sürekli şöyle mi böyle mi duyuyo mu adına bakmıyo . Gbi şeylere maruz kaldım psikolojim bozuldu . Ekran vardı Hayatımızda sağlık sıkıntıları yaşadım bi dönem. Herkes ama herkesssss herseyi söyledi bende çok taktım takıldım üzüldüm. O kadar seslendiler ki çocuk ismine duyarsız olmuştu.
Bgnm23 Meteninanasi çocuktan çocuğa değişiyor demekki ilk oğlum 2.5 yaşında o çok hızlıydı konuşması hareketleri seslendiğimde bakması bunda olmayınca tedirgin oldum
Binnur_cam Bgnm23 evde sık sık adını tekrarla hatta arkası dönük sana oturduğunda ismini söyleyip bana bakarmısın de bakmazsa omzuna dokun sana dönsün falan alışır zamanla .. Çocuklar işlerine gelince bakar işlerine gelmeyince bakmaz yeni nesil folik asit çocuğuuu
Bgnm23 Binnur_cam haklısınız eşim normal olduğunu düşünüyor çevre baskısı da olunca ben kafama taktım biraz bu gün çocuk doktoruna gittik daha küçük bişeyi yok çocuğun dedi ama içim rahat etmedi
Binnur_cam Bgnm23 bencede normal ve sık sık tekrarlanıp yapılması beklendiğinde inadına yapmıyolar . Şu elalemin ağzı torba değilki büzesin lafı aklıma geldikçe keşke torba olsalardıda iyice büzseydik ağızlarını diyorum cidden sinir oluyorum şu boş konuşanlara ya.
yorgunanneeeee Bgnm23 Normalde 5 aylıkken ismini tanır bakmaya başlar aslında. Doktorunuza hiç danıştınız mı bunu?
Bgnm23 yorgunanneeeee uyaran eksikliği olabilir dedi bir başka doktor da daha küçük bişeyi yok çocuğun her çocuğun gelişimi farklıdır dedi bilemiyorum
yorgunanneeeee Bgnm23 Doktor öyle diyorsa öyledir siz bol bol kitap okuyun şarkılar söyleyin ekran varsa kesin bence