naznasel Kızlar bebeğim 4,5 aylık biberonda philips avent 2 numara ucu kullanıyorum 6 aylık olunca kaç numara kullanmam gerekiyor?
busraaan0 naznasel 6 aylık 4 numara ama şimdi yeni bir ürün çıkarmış avent ebebek de filan da o satiliyor benzer şekilde bir ürün çok küçük bir fark var sanirim onda biberon ucu numarası vs değişik diye gordum