Valla ben bunu başaramayacağım gibi bebeğim 15 aylık hala laftan anlamaz bişe diyorsun ağlama komaları bi haller hareketler üstelik gaz sancısını da emerek rahatlatıp gazını çıkarıyor uykuya da emerek geçiyor , 5 ay sonra bırakmayı düşünüyorum işe döneceğim çünkü ama sanmıyorum ki laf anlasın da şefkatle sonlandıralım sabır taşını sürüp bıraktırıcam sanırım bu konuda düşüncesi tecrübesi olanlar yazabilir mi