Bilgili anneler banada bir fikir verin lütfen. Bebeğim 10 günlük sütüm şükür maşallah var 2 saatte bir hatta bazen 1 buçuk saatte sütümü hep sağıp biberonla olsun veriyorum ama vermeden öncede olabildiğince memede tutup emzirmeye çalışıyorum ama özellikle geceleri uyandırmak çok çok zor benim için bende sağlığım sütü 30 cc falan hep veriyorum 2 saatte bir . Yani sadece anne sütü içiyor . Bugün kontrole gittiğimizde doktor bebek zayıf hiç kilo almamış boş bol emzirin dedi sarılığınında çok azda olsa olduğunu söyledi benim moralim bozuldu yani bunca uğraşıma rağmen kilo almaması . Sizler neler yapıyorsunuz tavsiyenize ihtiyacım var ..