Kızlar yaa bu bebisker biberonu ne zaman kendileri tutmaya başlarlar. Ve doyunca bırakırlar mesela. Ben zor anlıyorum soyup doymadıgını. Bir de bizim bebiş fazla hareketli resmen savaşıyoruz içerken. Kafa bir oraya bir buraya ben de biberonla bir oraya bir buraya halindeyim. 🥹😅