Normalde bebeğim formül mama içiyor ayrıyetten hero baby nin tahıllı gece mamasını aldım belki uyku süresi uzar gece diye. Şikayetçi değilim de uyanmasından, yine de kendi de uzun uyursa daha çok uykusunu alır diye düşündüm 7 aylık. Gece mamasında da formül mama kadar uyuyor bebek muhallebisi yedirince de. Uyanmaya devam edecek sanırım daha küçük bunun için siz ne düşünüyorsunuz önerileriniz?