sar__
Bence alakası yok kardeşim 5 sene oldu sezeryanla dopum yapalı cok midesini üşüttü idrar yolu enfeksiyon oldu ama bir kere bile dikiş yerlerinde agrı olmadı copu kişi öyle diyor ama bana saçma geliyor annemde aynı şekil onda da asla dikiş yerlerinde bu zamana kadar agrı olmamıs