buglemss Kızlar bilgim olmadığı için soruyorum boşanma davasında şahitler her iki tarafın şahitleri de aynı gün mü çağırılır yoksa farklı gün mü
Dhi buglemss ben arkadaşımın boşanmasında şahitlik yapmıştım karşı tarafıda çağırmışlardı ama gelen olmamıştı
alparslan1_ buglemss aynı anda çağrılır, tek tek içeri alınır. Mesela 2 onda var 2 sizde, bi ondan bi sizden sırayla çağırıyorlar şahitleri dinlemek için.
buglemss Dhi bazı sayfalarda aynı gün çağrılmıyor yazıyor da peki nasıl geçti hiç mahkemeye çıkmadığım için tedirgin oldum açıkçası rica etsem anlatır mısınız
Dhi buglemss bizde karşı taraf yoktu arkadaşım ve avukatı duruşma salondaydı zaten. şahitler oalrak biz tek tek çağrıldık. hakim şahitlik ettiğim şeylri anlatmamı istedi,ona istinaden srular yöneltti o kadar
alparslan1_ buglemss davalı davacı da oluyor. Hele yalancı şahitse kalkıp boğasın geliyor dinledikçe😄 ayrıca mesela ben şahitlik yaptım herkes dinledi beni sonra orada oturup devamını gorebiliyorum. Yani giren de kenarda oturuyor sonra çıkmıyor.
Dhi 100710 ben şahitlik ettiğim şeyleri söyledim. mesela eşi ondan habersiz eşyaları satmıştı bunu söyleidm,bunu nasıl farkettiğimizi sordu bende nasıl olduysa öyle anlattım. yani bana şahitlik ettiğim şeyler üzerinden sorular sordu.zaten çok kısa sürdü 1-2 dakika kadar. onların boşanma süreci biraz farklıydı. tavsiyem emin olduğunuz şeyi söyleyin sadece.