Sdyll Sevdasvnc siz burda başka bebeklerle kıyaslayıp normal mi değil mi diye bakmayın hiç, doğum kilosuna göre aylık alması gereken miktarı aldı mı aldıysa sorun yok gayet iyi kilosu
TgbHmzz Sevdasvnc Benım kızım prematüre 4.5 aylık 6500 kilo ve 64 cm ama her bebeğin gelişimi farklı benım arkadaşımın kızı 17 aylık 11 5 kilo ama bir sağlık sorunu yok
beyzacmvrc Sevdasvnc önemli olan sağlıklı kilo alması çok kilo alması değil canım Kimi bebeğin boyu kısadır kilosu da ayına göre normaldir ama kilolu gözükür Kimisinin kilosu ayına göre fazladir ama boyu uzundur belli etmez Her bebek farklı boşver burada sorup canını sıkma hiç şimdi fazla olanlar yazacak kafaya takacaksin boşuna. doktoru ne diyor yeterli diyorsa her ay yeterli kilo alıyorsa normaldir
gokceokur Sevdasvnc şimdi ben sana benim kızı söylesem kendine stres yaparsın,bence kıyaslama yapma,biliyorum endişe etmiş olabilirsin ama her bebek kendine özeldir zaten aksi durum olsa sağlık ocağında takibini yapan kişi size bunu dile getirirdi.