Kızım 3 gün sonra 6 aylık olacak. Doğduğunden beri sıkıntışı bi bebekti. Uykudan sürekli bağırarak uyanıyor. Zaten uyuturken de öyle. Bi de son zamnalarda sürekli ellerine bakıyor ellerini izliyor. Mama sandalyesinde ya da kucağımdayken ayaklarını kendi etrafında döndürüyor sürekli. Sürekli mız mız. Kendi kendine 2 dkka durdugu olmadı daha. Her şeye ağlıyor her şeye. Bir sıkıntısı mı var ? Ayaklarını oynatması normal mi ? Tecrübeli olanlar Allah rızası için yazsın kafayı yemek üzereyim.