Bizde de aynı durum ama sadece oğlumda geçmeyen dirençli bi ateş var iki gündür bi iniyo bi çıkıyo ara ara da burun akıntısı var acile götürdük kulak enfeksiyonu dedi başka bişey demedi antibiyotik verdi ben kullanmıyorum evde düşürebildiğimiz kadar düşürmeye çalışıyoruz