Arkadaşlar malum kış ayları ve çok soğuk eve tıkılıp kaldık. 28 aylık hareketli yaramaz bi oğlum var. Evde çocuklarınıza etkinlik olarak neler yapıyorsunuz ? Biz Lego, araba sürme, saklambaç, meyve yeme, az bişey boyama yapma ( çok sevmiyor) hikaye okuma, bunun dışında bişey yapamıyoruz. Neler yaptırabilirim mesela?