Femme1 Kızlar yarın sabah kahvaltıda oğluma bebe bisküvisi vermek istiyorum ama ben dışarıda satılanlardan alma taraftarı değilim😌😌 Yapabilen varsa tam tarif yazabilir mi🥰
aliaras_2022 Femme1 ben. Bir. Kere yaptım keçi boynuzu unu ceviz fındık badem neler neler oğlum yemedi keçiboynuzu ununu sevmedi. Eşim yedi 😂😂
rabia87 Açıkçası ne hazır alıp yedirdim ne de evde yaptım besin değeri olmayan boş kalori gibi geliyor bana
rivrivyapma Uffu valla benimki de çöp oldu anlamsızca, iki üç tane kendim yedim çocuğa verdim o beğenmedi attım sonra 🥲
hepayni13 Ben nefis yemek tariflerinin tarifini yapmıştım güzelde oldu ama içinde pekmez var yüksek ısıda zararlı felan deniliyor bilemiyorum
tekbasimabakiyorum Femme1 ben kendim uydurmasyon yapıyorum tam buğday unu tereyağ yumurta ve Stevia kullanıyorum
tekbasimabakiyorum Femme1 şeker otunun toz hali, bildiğimiz şeker değil ama şeker gibi. Ketojenik diyette kullanılıyor, diyabet hastaları kullanıyor vs. Zararsız şeker diyeyim özetle marketlerde var