berivan_r Bebeğinizin kilosu falan bence gayet güzel. Yaşıtlarını yakalamış neticede . Asıl önemli olan bebeğinizin ek gıdaya hazır olması. Bunu da en iyi siz anlarsınız elbette ☺️ Siz yemek yerken yiyeceklere atılıyorsa, hevesi varsa , destekli de olsa oturuyorsa yavaştan tadım başlanabilir☺️ Biz anneler aceleciyiz, hevesliyiz ama çokta acele de etmeyin tabi doktor kontrolünde ilerlemenizde fayda var 🥰