13 aylık bebegim mama içiyor, gecenlerde doktora gittik artık mama vermene gerek yok. Cam sisede inek sütü alıp günde 1 2 kez verebilirsin dedi. İnek sütünün bagısıklıgı düşürdüğünü vs söyleyen o kadar doktor varken sasırdım acıkcası. 2 yasına kadar mama içmesi gerek diyorlar. Yani biz ne yapıcaz anlamadım, her doktorun görüşü o kdar baska ki neye inanıcagımızı da sasırdık 🤷🏻♀️ siz ne düşünüyosunuz inek sütü hakkında?