İyi akşamlar, bebeğim 3-4 gündür öksürüyor ilk ateşle başladı 39a kadar çıktı acile gittik serum takıldı vs düştü ateşi. Sonra çocuk doktoruna götürdük muayene etti ilaç vermedi. Öksüğü artınca bugün yine gittik ciğer filmi çekildi temiz çıktı (🙏🏻) yine ilaç vermedi kendi kendine geçecek diyor ancak bebeğim geceleri öksürmekten uyuyamıyor ya da mızlıyor bir yerleri ağrıyor belli ki. Normal mi doktorun ilaç vermemesi başka bir doktora mı çıksak? Ya da bitkisel öksürük şurubu tavsiyesi olan var mı? Napmalıyız ? Not: küçük bir yerde yaşıyoruz doktor seçeceğimiz fazla yok