Hanımlar birşey sormak istiyorum kızım 3 gündür geceleri kaşınıyor gündüz birşey yok vücudunda bu izler çıktı uyuz olabilir mi acaba başına gelen var mı sağlık ocağı kan alalım dedi baktı alerji olabilir dedi alerji ilacı yazdı ama aklımda hep bir şüphe böyle belirtisi olan var mı aranızda