Elif0636 Bugün sonunda taktırdım. Var mı taktıran memnun kalan ve ya kalmayan yan etki yasayan falan ??
findiginannesi_ Elif0636 Ya daha geçen gün 3 çocuğuna hamile bi bayanla tanıştım burdan kol altı implantı ile hamile kalmış 6 haftalık hamileydi +1 yöntem daha kullanın
umay__ Elif0636 Bende geçen ay taktırmak için gittim önce smear alınması gerekiyormuş onu aldılar bugünde kan aldılar cuma takilcak nasıl takıyorlar acaba
Elif0636 findiginannesi_ kullanıcam tabikide riske atamam bebeğim çok küçük ve başka bir çocuk düşünmüyorum şuan 😄😀
findiginannesi_ Elif0636 Ay bi ara. Bende düşündüm ama ne kadara taktırdınız canınız acıdı mı kolunuzda hissediyor musunuz
Elif0636 ZeynepOzcan hayır uyuşturuyorlar önce sinek ısırıyor gibi hissediyorsun sonra hiç hissetmiyorsun
Elif0636 emilia merhaba Ankara sehir hastanesinde taktirdim implanti aldım eczaneden takılmaya ücret yok.
Elif0636 findiginannesi_ sadece implant ücreti ödedim sehir hastanesinde taktirdim acımadı takılırken şuan kolum bantlı ama öncesinde dokundum hissediliyor ama acımıyor bakalım inşallah memnun kalırım 3 senelik bir süreç beni bekliyor
Elif0636 eda_elvan94 Ankara sehir hastanesinde taktirdim ücret almıyorlar takmaya. 2 ay kadar önce implantı 3200 e aldım. Mamografi smear kan testi falan derken ancak bu zamana taktılar.
Elif0636 umay__ iğneyle uyusturuyorlar önce sonra takıyorlar 5 dk lik Bi işlem hiç acı yok mamografi istemediler mi?
Elif0636 nvysl implantttaki hormon varsa kanser hücresi kist büyütme ihtimali oluyormuş o yüzden önce tarama yapıyorlar temiz çıkınca takıyorlar