babyandmoms Bayanlar aranızda hava nemlendirici buhar makinası kullanan var mı almak istiyorumda kullanıpta memnun kaldığınız marka var mı acaba
GizemArasDemir95 babyandmoms ben internetten küçük bir buhar makinası sipariş verdim hem gece lambası hem buhar makinası 1 haftadır kullanıyorum gayet memnunum
ayazasaf babyandmoms ben weewell whc730 kullanıyorum. Gece kaloriferin fazla yanmasından dolayı kuruluk oluyordu. 45 nem oranına ayarlıyorum nefes alışımız düzeldi sadece bebek için değil kendimiz içinde iyi oldu