Mervearc Nerdeyse 1aya yaklaşıyoruz bu gecti tekrar başa döndü,4sise antibiotik kullandık nerdeyse gecmioo burun akıntısıdq yogun .bogazlainda bisi yok dendi degisik sürekli doktora git gel bisi degismio varmi öneriniz şimdiden Allah razı olsun
pinkooo_02 Mervearc çok geçmiş olsun benim oğlumda tem iyilesti bir arkadas evime hasta kızıyla geldi tekrardan hasta oldu yani bizde 2 ayda 2 antibiyotik şişe kullandik şuan hala öksürüğü geçmedi bu kış çok kötü geçiyor hep hasta bal sarmısak limon kürü yapın iyi gelir birde hiç kan değeri ve idrar baktirdimzimi enfeksiyon boğazda enfeksiyon yoksa bunlarda varsa çocuk iyileşmez canım götürdüğünde bunlara bakilmasini iste