kiymoo Kızlar bebeğim 4 aylık boynunda egzame var doktorum yünlü kazaklar şeyler giydirme dedi dikkat ediyorum biodermanin kremini kullanıyorum şampuan olarak dalin kullanıyorum ama değiştirmek ısıtıyorum organik bildiğiniz şampuan öneriniz varmi
ace42 kiymoo dalin benim Bebeğimi egzama yaptı kullanmayın doktor da önermedi.Bioderma atoderm intensive temizleyici jel kullanıyoruz çok memnunuz geçti egzaması çok şükür mustelanın bi tane avokadolu şampuanını da saçı için kullanıyoruz çok memnunum
livanurvealpinannesi61 kiymoo ıva natura organik egzama VS yapmaz onun dışında minidolin var içeriği temiz alerji ve egzama için
Alpimkalbimm ace42 merhaba 15 gün dalin kullandım çocuğumun boynu kıpkırmızı oldu doktor egzama dedi temiz içerikli nemlendirici ile nemlendir dedi. Ecowell aldım ne zaman geçti sizinki çok korkuyorum yayılacak diye
Ozgemre Egzaması varsa dalin kullanmamanızı öneririm cildi daha çok kurutuyor mustela oğluma en iyi gelen şampuan ve nemlendirici
diiilaaareee Dalin kesinlikle kullanmayın Bioderma öneririm bizdede vardı bunu kullanmaya başladıkk vücudu yüzü falan çok güzel nemlendiriyor
ymnmhrr kiymoo benim oğlum da da bebekken ciddi egzama vardı genital bölgesinde bile vardı yayılmıştı ne kullansam geçmedi. Sabah akşam Travazol ve hamezinc karıştırıp ince tabaka halinde sürüyordum hergün mustela steletopia serisinin vücut lısyonunu sürüyordum. Şampuanı da aynı seridendi geçti çok şükür kurtuldum