cemilefe Mervekarlidag merhaba iyi günler 18 ay da yapılan aşıların birisi hepatit a birisi karma aşıdir karma aşı çoğu zaman yapılan yerde şişlik ve sertlik yapabilir .Kolonyalı pamuk yapıp aşı yerine sık sık koyun ve takip edin bacağında morarma vs başka bişey olursa doktora gidebilirsiniz
ElisaMom_ Mervekarlidag bebeğiniz yürüyormu neden bacaktan vurdular,anormal bı şişikligi varsa doktora gösterin isterseniz,bizimki koldan vurmuştu aşıyı
Berrasaf Bizde dün olduk aynı şekilde bacagının birinde şişlik sertlik oldu sabah ebeyi aradım normal olabilir kıyafetinin üstünden buz koy dedi