Kızlar süt alerjisi var sıkı bir diyetteyiz. Amaaa tansiyonum çok düşüyor malûm hiç birşey yiyemiyorum lokum gördüm çilekli Antep fıstıklı sorduğumda içinde herhangi bir süt ürünü yok denildi aldım yedim ama şimdi aklıma takıldı size de sorayım istedim. Nişasta varmış sadece sorun olur mu