Merhabalar,
Daha önce deneyimlemiş ve sonuçlar ile ilgili bilgisi olan annelerden yardım almak istiyorum.
Bugün kalça ultrasonumuz çekildi.bebeğim 36 günlük daha.
Sonuçlar ise sağ alfa açısı 67 beta açısı 39, sol alfa açısı 61 beta açısı 37 çıktı.
doktorumuz çift bez takın 3 ay sonra gelin tekrar kontrol edelim dedi.
Şimdi size sormak istediğim bu oranlar kafaya takılacak ciddi derecede mi bir durum yoksa kendiliğinden düzene giren bir sonuç mu ilk defa böyle birşey başıma geldi şuan ne hissettiğimi bilmiyorum konuya hakim değilim sizden destek akmak istedim tecrübeli annelerden.
Şimdiden teşekkür ederim cevaplayıp yorumladınız için ☺️