Defnemoms__ Kızım Bugün 17 aylık oldu anne, baba, nene, dede, gitti, bay bay , nerde gibi kelimeler kullanıyor ama yeterli mi bilemedim yani zeka gelişimi için çok fazla sohbetler ediyoruz eğitici oyuncaklar alıyoruz başka ne yapabiliriz yada sizde durumlar nedir?
Busra_oz Defnemoms__ benimde yarın 17 aylık olacak bizde de baba anne dede hala aba teyze ama net degil tabi teyze kelimesi biz anlıyoruz atta falan muza mu market ma parkı falan biliyor ama gitti gel geldi demiyor bende biraz taktım bu duruma neden az diye bende çok konuşuyorum ama zaten kitap okuyamıyoruz öyle dinleyen bebek değil çok hareketli asla durmaz
Canyavrum Defnemoms__ anne, baba,dede,abla,abi,bebek (bebi),lamba (bamba),Allah, mavi(Mami), bir (bi), abov,gel, ah ah, al, attı (addi), şimdilik bunları der..
morlu_baby Defnemoms__ benimkisi 15 aylık olmak üzere ve Anne baba dede nene teyze abla zeytin nee mö mee bay bay gel mama meme bunları söylüyor . Tekli kelimeleri 2 yaşa kdar söylemesi normal die biliyorum işte hayvan sesleri çıkarması, taklit etmesi warsa sıkıntı yok
tugcaduman Benim bebeğim 17.5 aylık kitaplara aşırı ilgili birsürü kitabı var anlatırız vs. Dede anne baba gitti Kurba düştü mama haydi hav me bebe abis vs vs böyle şeyler söyleye biliyor. 1.5 yaşa kadar 10 kelime söyleyebilmesi yeterli diye biliyorum ben