36 gün önce sezeryanla doğum yaptım en başından beri kanamam az az gliyordu beş günden beri düzenli adet kanaması gibi geliyor doktora mesaj attım 40 güne kadar normal 7 günden fazla ve aşırı kanaman olursa gel dedi beş gün önce gitmiştim doktoruma ultrason dan bktı adet olacakmıssın gibi gözükmüyor şuan dedi tekrar gitsem mi bilemedim şuan beş günden beri kanamam geliyor çünkü korkuyorum artık aşırı kanama nasıl olur ki korkmalımıyım sizce