Oğlum 1.5 aydır mastositoz hastalığıyla uğraşıyor. Bundan 1 ay önce hastaneye gittiğimizde alerji dedi doktor ve Damla yazdı yolladi ama oğlumun bel.kismi aşırı şekilde tahriş olmaya başladı ve kabar kabar oldu sonra doktora götürdük su çiçeği dedi ama iyice her tarafına atmaya başladı sirtina digru ve göbeğine doğru daha sonra biz ilçe de yaşadığımız için ildeki çocuk doktoruna götürdük ve hicbisey demeden ilaç yazdı yolladı. Ve bu sefer yine ilçedeki çocuk doktoruna giturdugumuz de cildiyeye sevk etti. Cildiyeye gittik ve mastasitoz adı verilen hastalık dedi ve parça aldirmak için araştırma üniversitesine yolladılar biz parça aldirmak istemedik daha küçük 5 aylık özel hastaneye götürdük ve yine aynı ilaçları verdi ama dozajini yükseltti. Ve bu sefer de geçmek yerine bir bir çoğalıyor artık çocuğum da biz de mahvolduk öneriniz veya yaşayan var mı ?