ytg Kızlar bebegimde inanılmaz konak var . Zeytinyagi karbonat sürüp banyodan önce tariyoruz ama yanlış mı uygulama yapıyoruz geciremiyoruz. Sizler neler yaptınız lütfen yardım.
beyzzsenturkk_ ytg sadece zeytinyağı yeterli karbonat ne alaka onu anlamadım sık sık yapmaya gerek yok ince tarakla biraz bekletip temizleyin yıkayın yeterli
2boymommy ytg banyodan önce güzelce zeytinyaginla masaj yaparak uyguladim sonra ince konak taragi ile taradim güzelce her banyo öncesi yaptim gecesiye kadar bizimde zor gecmisti
Jadewinder ytg bizde de oldu. Banyodan önce saçına sadece zeytinyağı sürüp saç diplerine masaj yaptım. Biraz bekleyip yıkadım ve sık tarakla taradım. Tamamen geçmesi 5 yıkamayı buldu.
Biricikalperenim Banyodan once zeytinyagı veya hindistan cevizi sürüp biraz bekledıktrn sonra konak taragı ile tarayın. Mustelanın konak şampuanı ile yıkayın
Mlk026 ytg babenin konak şampuğını öneririm bebeğin cildi yatkınsa tekrar ediyor birde zeytinyağını hafif ısıt asidi kırılsın daha sonra soğutup sür.
Mlk026 ytg babenin konak şampuğını öneririm bebeğin cildi yatkınsa tekrar ediyor birde zeytinyağını hafif ısıt asidi kırılsın daha sonra soğutup sür.yarım saat bekletip şapka takarsan daha iyi olur.
-Sare32- ytg bizim de öyle ajerlik sebepten olur dediler bizim de geçiyor sonra tekrar süt alerjimiz var ama sizin bilmiyorum hündistan cevizi yağı zeytinyağı tarıyorum yine aynı
Yazmelegi_ ytg banyoya girmeden önce bebek yağı döküp bekletiyorum sonra tariyorm 2 veya 3. Banyosunda geçmişti ama eğer cildi yatkınsa tekrar edebilir şampuan deneyebilirsiniz