balli_cilek valla ben mercimegi 5. ay vermiştim 5,5 aylıkken gibi başladım ben ama nadir böyle haftada 1 veriyordum 6. ay tam başladım her şeyi veriyordum yutabileceği tarzdsn ben meyveyle başlamıştım ama yemek seçme huyu yoktur her şeyi yer bebekten bebeğe değişir kimisi meyve yiyince sebze yemez ama ben karnıbahar fasulye tarzı seyleri 8. aydan sonrs vermeye başlamıştım çünkü gerçekten gaz yapabiliyor ben salça tuz da az miktarda kullanıyorum kıymayı iyice yağda baharatlarda kavuruyorum sonra ne yemeği yapacaksam onları ekliyorum ama bebeginizin sindirimi iyiyse pirinç vs verebilirsiniz ben haftada 3-4 kere muz yediririm kızıma hiç kabız olduğunu görmedim bu zamana kadar ama kimisi 2 kere yese bile tıkanır o yüzden azar azar deneyin dokunmazsa rahat tuvalete çıkabilirse verin gitsin pilav başta kuru gelecektir ben yemeğin suyuyla ıslatıp veriyorum ya da yoğurtla veriyorum şu an 1 yasına 4-5 gün kaldı ama 8-9 ayından beri nohut ve fasulyeyi ben bölmeden yiyebiliyor başta denemek için mama sandalyesinin üzerine bıraktım bi tane nohutu (çok iyi pişirmiştim düdüklüde lokum gibiydi) elinde aldı inceledi attı ağzına zaten hemen eridi gitti fasulye de aynı sekilde ama fasulyeyi ayda 1 belki veririm fena osuruyor yoksa😂😂😂 alerji olursa bu net bariz belli olur önemli nokta tuvalete çıkıp çıkamadığı olmalı ona göre haraket edersiniz