Kızlar fikirlerinize ihtiyacım var. Bende baby plus eski model anakucağı vardı ama bebeğim 1,5 aylık ve içine çok gömülüyor boynu çok rahatsız duruyor. Şu babybjorn tipi olanlardan almak istiyorum. Kullananlar memnun musunuz? Bide merfbaby ve huggy arasında kaldım sizce hangisi