nehirbebek137_ babamda bu sonuçlar çıktığında zaten acilde yatıyordu o da öncesinde polikliniği gitmisti ve doktor sorun yok demişti hemen ordan acile geç dedi annem babama ve sizinkine benzer sonuçlar çıkmıştı. İlk fotoğrafta kan gazının altında yazan o2 nin en alt sınırı 80 yaziyor sanırım referans aralığında yorumu yazarken unuttum ama bebeğinizin 52 çıkmış bu da vücuda yeterli oksijen girmediğini gösteriyor , yeterli olsaydi 80 ve 100 arasi bie sonuc cikacakti, o da solunuma bağlı oluyor genelde .Babamda sadece poliklinikle kalsaydı durumu farklı olabilirdi. Tavsiyem en yakin zamanda acile giderek göstermeniz 🤗