cydknc Ütüm bozulduğu için almam lazım ama asla karar veremiyorum. Siz hangi ütüleri kullanıyorsunuz ve memnun musunuz?
Emily37 cydknc senelerdir kazanlı ütü kullanıyorum çok memnunum.ama bende birde klasik ütü var.acil bişiy ütülerken kolaylık olsun diye
tugcaduman cydknc ben kazanlı ütü kullanıyorum ondan sonra normal ütüler sanki ütüleniyordur gibi geliyor yüksek bar buhar veriyor çünkü
Sevgim4sana cydknc yedek normal ütünüz varsa kazanlı derim ama hic yoksa o kazanlının ısınması vs cok zaman alıyor bilginize
Hamburgerr cydknc bunu aldım annemde kullanıyor buhar gücü yüksek ve kumaşa göre buharını ayarlıyor yakmıyor, parlatmıyor ben memnun kaldım açıkcası
Emily37 cydknc öncesinde bosch kullanıyordum.5 ay önce philips en son modelini aldım.bundanda memnunum canım.