Minikturtaannesi Doğumdan beri 7 ay oldu regl olmadım son bi kaç haftadır kaşık ağrım var ama yine gelen giden yok bu arada emzirmiyorum Şuan. Tarlusal kullanıpta fayda gören var mı? Ne zaman regl oldunuz kullanınca? Artık iyice stres oldum şiştim🤦🏻♀️😭
nargilesizasla Minikturtaannesi yani ben dikkat etmiyorum pek ama yine sabah akşam içmeye ön gosteriyorum
Yalancipislikler Minikturtaannesi bazen kutu bitince de gelebilir. Doğumdan sonra 7.ay ağrılarım oluyordu ara ara çok açık 2_3 damla leke geliyordu peçeteye 1 hafta bekledim adet olmadım tarlusal kullandım 5.gün adet oldum. Sonraki ay kendi geldi. Kutun bitene kadar iç bakalım