Bende ilk kızımda humana kullandım .Onlarda sadece bitkilerin aromaları mevcut olup şekerden ibaretmiş .Bu Kızımda Tavsiye Üzerine Aktardan Rezeneyi kendim Aldım İstediğim Kadae .Havanda dövüp bitki demliğe koyup içiyorum.Hem süt arttırıyor hem benimde bebeğiminde sindirimini kolaylaştırıyor.Hergün 1 fincan şart