dilantas_ benim bebeğim de doğduğu günden beri balgamlı, öksürük yok ama doktor her muayenede ciğerlerine bakar ben rahat ediyim diye, öksürük yoksa korkulacak bişey yok der, zamanla düzeliyormuş sürekli burun temizleme ve sırtında aşağıdan yukarıya doğru minik tapotman vuruşlar yapıyoruz atıyor. Zaten bir çocuk en az 4 yaşına kadar balgamını atmayı bilmezmiş ya kusar ya yutar. Yutunca da kakasında mukuslu çıkar zaten anlarsınız.