Mavsnz06 ben gittim ama beklentimin altında kaldı, gerçi o bölgede daha iyi neresi vardır bilmiyorum. Kahvaltı ve akşam yemeği dahil almıştık, onun dışında içecekler ücretli, yemekler iyiydi normal yaz otelleri gibi değil tabiki, akşam küçük bir yerinde canlı müzik vardı