Oğlum 8 aylık çoklu alerjisi var, geçen haftalarda bronşiolit oldu ciğerlerine inmiş dr antibiyotik iğne yazdı antibiyotiksiz bu balgam kurumaz dedi cidden de genizi burnu göğsü hep doluydu ben şurup istedim şuruba çevirdik. 2 gün sonra alerjik olduğu için bütün vücudunda döküntü oldu her yeri kabardı mecburen bırakmak zorunda kaldık. Bende o saniyeden itibaren hastalanmayancocuk sayfasından gördüğüm sarımsak kürünü uyguladım gerçekten mucizevi bir şey çocuk toparlandı 3 güne. Antibiyotiksiz iyileştirmenin sevinci içerisindeyim. Deneyin isterseniz. 🙂 tabi ki bol bol su tükettirip sık sık burnunu temizlemeyi, ventolin vermeyi ihmal etmedim.