Merhaba arkadaşlar benim bebeğim 3 ay 3 günlük. Sürekli bir uyku modundayız. Daha küçükken bile böyle değildi. Mesela dün gece 11de uyuttum sabah 11 buçukta kalktı. Emzirdim altını değiştirdim üstünü değiştirdim falan 1e çeyrek kala tekrar uyudu. Acaba vitamin eksikliği mi var yada az mı besleniyor ondan mı sürekli uykusu var. Daha doğrusu emziriyorum sütümde var ama çok kusuyor günde 1 kere de mama veriyorum 60cc. Sonra da diyorum aç olsa uyumaz sanırım. Kafam çok karışık. Gündüzleri de 1 saat uyuyor uyanıyor 1 saat takılıp tekrar uyumak istiyor. 45 günlükken kan testi yapılmıştı kan değerleri normaldi ama bilmiyorum ya her şeyi kendime dert ediniyorum. Bir ara da uyumuyordu 15 dk uyuyordu. Şimdi de uyuyor 1er saat ama tüm gün uyku modunda. Normal mi ben mi çok evham yapıyorum acaba? Her şeyi kafama takıyorum neden böyle neden şöyle oldu. Nasıl yenebilirim bunu? Eşim artık bana söyleniyor yapma bunu diye. Kendimde üzülüyorum bebişim büyüyor tadını çıkaramıyorum.