Esma-04 Yigitinannesiii6 Fiyatı tuzluymuş 😂 ama güzel yanı değer parası. Yakınınızın düğününde falan mı giyeceksiniz ?
mervemir- Yigitinannesiii6 bende mavi olan var görümcemin düğününde siyahını giymiştim çok severek giydim çok asil duruyor, ben ince uzun tuğra tarzı Bi kolye takmıştım eğer öyle kolye takacaksanız zaten ikincisi olmaz
Yigitinannesiii6 Esma-04 genelde abiyeler tuzlu oluyor zaten fiyat açısından. Kaynımın düğün de giyeceğim biseyler bakiyorum da hem sade hem güzel olsun istedim ama baktıkça abartı durduğunu düşündüm
Esma-04 Yigitinannesiii6 Başka seçeneklerde vardır mutlaka içinize sinmediyse başkalarina bakarsınız.