sinemgkli Merhaba kızlar 2 aylık bebeğim var 20 22 derece normal diyorlar ama bebeğin yanakları buz gibi üşüyor gibi geliyor 24 derece yapıyorum ben sizede bir sormak istedim 🌸
feyzas sinemgkli 22-23 derece ev genelde. Ama 2.5 tog tulum giyerse ben kombiyi kısıyorum 21 e falan düşsün diye
kubrakubra sinemgkli 22-23 derece yapıyorum önemli olan yanakları değil sırt ve göğüsten kontrol edeceksin. 24 derece de bizde burun tıkanıklığı oluyor.
birinsan14 Sırtı ve göğsü sıcaksa eğer sorun değil. Fazla sıcaktan burun tıkanıklığı uyku bozukluğu oluyor.